-
... http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-23-vzdusne-zamky.html
-
Návrat do Chrámu Živelného Zla je temný a napínavý příběh, který následuje skupinu dobrodruhů, kteří se vydávají do legendárního chrámu, aby zastavili http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/navrat-do-chramu-zivloveho-zla.html
-
Přítmí v Temnotě
Ve Světě Stínu spolu od pradávna tančí Světlo a Temnota. Jejich tanec tentokrát dorazil do Přítmí, kde lidé žili posledních pár http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/jad-pritmi-v-temnote-dobrodruzstvi.html
-
Karrnathský triptych
Úvod pro DM: V našem případě se jednalo o součást trilogie. První dobrodružtví zajistilo háčky v podobě novinového článku:
Proč http://www.sun.d20.cz/clanky/vrah-z-karrnhafenu.html
-
My Být Goblini !! mělo úspěch a tak jsem přidal dobrodružství. Opět se jedná o jednohubku, vhodnou pro začátečníky. Postavy začínají prakticky od nuly, http://www.sun.d20.cz/clanky/my-byt-goblini-0.html
-
Kartotéky jsou zpět!
Po skoro ročním výpadku jsou Kartotéky zpět!
Vracíme se do původní fáze, kde jsme je opustily - tzn. stále jde o betu v plném http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/kartoteky-kostky.html
-
Pro přátele jsem chtěl vymyslet rychlé krátké vtipné dobrodružství. Když jsem hledal nějaké nápady, narazil jsem na dobrodružství We Are Goblins! Z http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/my-byt-goblini.html
-
Předmluva
Poklady v RPG jsou plné truhel zlatých mincí a šperků a drahokamů nevýslovné hodnoty. RPG jsou plné i peněz a ceníků, trpasličích bank a šperků http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/poklady-penize-a-finance-v-rpg.html
-
Původně publikováno na blogu Jeskyní a draků.
V dalším díle autorských komentářů a doplnění všeho, u čeho zpětně litujeme, že jsme nenapsali nebo nenapsali http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/na-tema-odpocinku.html
-
Namátkový GM tip: Používání Seznamů ukazatelů
Originál, říjen 2018
POZOR, SPOILER!
Pozn. překl.: š http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/namatkovy-gm-tip-pouzivani-seznamu-ukazatelu.html
-
Rad by som sa podelil o svoj vytvor. Ako už popis oznamuje je to "nová" rasa. Fey'Ri je v podstate elfská alternatíva Tieflinga. Rozdiel je hlavne http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dnd5e-rasa-feyri.html
-
Přirozené Přístupy
Originál, listopad 2014
Blog volně souvisí s pozdějším, ale dříve přeloženým blogem Rizika.
Pozn. překl.: Přístup "sneaky", který http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/prirozene-pristupy.html
-
Město v mlze je rolová hra ve stylu film-noir, která je plná vyšetřování a superschopností. Odehrává se v moderní metropoli plné zločinu, spiknutí a http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/city-of-mist-quick-start-rules.html
-
Dungeons & Dragons 5E
Příručky a dobrodružství 5. edice Dungeons & Dragons
http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklady.html
-
Čtyři prvky scény
Originál, září 2010
Začněme ujasněním: neexistuje žádný "právě jeden způsob popisu scény". Dám vám instrukce pro jeden ze způsobů, http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/ctyri-prvky-sceny.html
-
Snažil jsem se upravit si Lovce netvorů do kterého jsem se zamiloval. Směřoval jsem ho do archetypu, který obdivuji. Mojí snahou tedy bylo, aby jednak http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/lovec-besu.html
-
Duchové Slaniska
Vítejte v knize Duchové Slaniska, v knize, která shromáždila sedm D&D dobrodružství, z nichž každé je proslulé svými jedinečnými http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-duchove-slaniska.html
-
Dvory patronů
Originál, říjen 2014
Tohle by měl být poslední příspěvek o Černokněžnících. Doteď jsem se zabýval hlavně mechanikami (noví Patroni atp.), http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dvory-patronu.html
-
Zabij své cliffhangery
Originál, srpen 2016
Kickstarter na Neviditelné Slunce mě dovedl k hlubšímu zamyšlení nad tím jak vést hru ve světě nejistých http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zabijte-sve-cliffhangery.html
-
Úvod: Po pročtení Průvodce pána jeskyně 5E (DMG), Xanatharova průvodce vším ani Jeskyní a draků jste stále nedostali konzistentní odpověď na otázku, jak http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/tvorba-mag-predmetu-pro-jad.html
-
Včera večer jste vyrazili za obchůzkami nebo možná svlažit hrdlo? Odříznout cizí peněženku, podříznout krk? Každopádně ráno jste se probrali spoutaní http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-dungeon-age-utek-z-divukraje.html
-
Trik
Originál, září 2010
Dobře, tohle jsem včera zmínil v poznámkách pod čarou, ale teď to chci rozepsat víc. Řeč je o ohromně užitečném triku pro http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/robuv-trik.html
-
Kdy musíte zaplatit bod osudu
http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/kdy-musite-zaplatit-bod-osudu.html
-
Dobrodružná triáda
Originál, prosinec 2010
Včera jsem v komentářích dostal zajímavou otázku, která mě přiměla zamyslet se nad strukturou dobrodružství. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/prvni-a-druha-dobrodruzna-triada.html
-
Hlavním kritériem výběru míst byla příslušnost míst, institucí a lidí na Sever, Západní vnitrozemí, ostrovy v Bezestopém moři - nebo jejich použtelnost http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/preklad-mocnosti-faerunu.html
-
Trikoví draci
Originál, srpen 2010
Trik = Stunt, podle překladového klíče Fate - pozn. překladatele.
Zbožňuju systém triků z Dragon age. Jejich http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/trikovi-draci.html
-
Nabíjení v temnotě
Originál, prosinec 2020
Ok, malý hack pro Forged in the Dark, kterému říkám Nabíjení (Priming).
Nabíjení je něco co může GM použít, http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/nabijeni-v-temnote.html
-
Toto není výpis kompletního obsahu Robova blogu - jen, jak praví anotace, výpis věcí co mi přijdou, že by někoho mohly zaujmout nebo se může někdy hodit http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/stripky-robova-blogu.html
-
Tajemství, zvěsti a rychlá tvorba prostředí
Originál, březen 2013
Pozn. překl.: Poznámku o "psyché" ignorujte, je to reference ke konkrétní hře (nevím http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/tajemstvi-zvesti-a-rychla-tvorba-prostredi.html
-
Úvod: V JaD se magickým předmětům věnuje jedenáctá kapitola, která ponechává jejich přidělování a umísťování do hry v kompetencích Průvodce hrou (PH). http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/nakup-a-prodej-magickych-predmetu-pro-jad.html
-
Odkaz na původní video, díky kterému tento článek vznikl a ze kterého pochází velká část textu: „Why you should use the MTG COLOR PIE instead of the http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5509.html
-
Pravidlo tří stop
Originál, květen 2008
Detektivní scénáře si v RPG vysloužily pověst her, které se mění v naprosté debakly: Postavy úplně zbloudí http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/pravidlo-tri-stop.html
-
Tabulky událostí
Originál, květen 2018
Jen rychlý článek, protože jsem zjistil, že k popisu některých věcí používám pojem tabulky událostí (trigger http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/tabulky-udalosti.html
-
Překlad dobrodružství z dílny The Arcane Library, připomínající spíše scénář pro Call of Cthulhu než D&D... ale tím zároveň představuje možnost http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/posledni-opona.html
-
Původně publikováno na blogu Jeskyní a draků.
Problém s Kolážemi a Výpravami
Z ohlasů, které k nám za dobu od vydání JaD dorazily, jsme zjistili, http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/jad-blog-hrani-cestovani-a-vyprav.html
-
Článek si můžete stáhnout a přečíst i v PDF
Stvoření světa podle Slovanů
Na počátku bylo jen pramoře chaosu a v něm plavalo zlaté vejce s prabohem http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/slovansky-pantheon-nejen-pro-jad.html
-
Náznaky od GMa
Originál, únor 2022
Tento blog volně souvisí s tématem Robova blogu Popisování se znalostí.
Vždycky mě fascinoval koncept mechanizovaného http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/naznaky-od-gma.html
-
Popisování se znalostí
Originál, květen 2015
Tohle je neplánovaná tweetovací kanonáda z dnešního rána, ale je dost praktická abych z ní udělal skutečný http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/popisovani-se-znalosti.html
-
Zimní válka 1149 ve Fate - jednorázová hra
Originál (web archive), únor 2018
Pozn. překl.: Tenhle text jsem měl odložený tak dlouho... až zdrojový blog http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/mg-fate-zimni-valka-1149.html
-
Po prologu, který se odehrával v Peru a sloužil jako úvod do Nyarlathotepových masek, se posunujeme o čtyři roky do budoucnosti. Vyšetřovatelé obdrží http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/preklad-nyarlathotepovy-masky-nyarlathotep.html
-
Křehký základ dovedností
http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/krehky-zaklad-dovednosti.html
-
Otevíráme 5. SRD knihovnu Kostky! Resp. separátní "poličku" DnD 5e SRD knihovny. Jejím obsahem jsou Jeskyně a draci ve své kompletní podobě. Text JaD do http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/jad-srd-na-kostce.html
-
Český překlad ukázkového dobrodružství a zjednodušených pravidel hry Torg Eternity.
Původní dokument byl vytvořen pro událost Free RPG Day, ročník http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-torg-eternity-special-pro-free-rpg-day.html
-
Rozvoj postavy
Naprostá většina her obsahuje nějaký způsob zlepšování postavy, čímž se vlastně zvyšuje vliv hráče na fiktivní svět a odehrávaný příběh. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/o-cem-jsou-zkusenosti.html
-
táto hra je voľne stiahnuteľná na stránke -> https://read.macmillan.com/mcpg/fart-quest/
je tam hracia mapa a dokumenty k hre. všetko v angličtine. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/preklad-fart-quest.html
-
Původně publikováno na blogu Jeskyní a draků.
Kontext
Házení kostkami je jádrem RPG, stejně jako vyprávění příběhů, popisování a hraní rolí. Kostky http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/jad-blog-vice-rad-ke-kostkam.html
-
Pozn. překladatele: Oba následující blogy velmi volně navazují na o hodně starší blog Freda Hickse Částečné úspěchy a hody bez selhání ve Fate z 13. září http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/tri-z-peti-a-velikost-uspechu.html
-
Přístupy vedlejších postav
Originál, červen 2013
Mějte se mnou trpělivost, protože tohle je stále ještě experiment. Přemýšlím o tom, co se stane, když http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/pristupy-vypravece-a-npccek.html
-
Noc před Zimocemi
Morálně podezřelá hračkářská a tabáková společnost je otrávená z toho, jak jim Santa podbízí svou charitativní operací. Společnost http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/noc-pred-zimocemi.html
-
Po dlouhém čekání díky práci Lomaxe na přenesení textu do .md formátu, díky vstřícnosti Altaru (Bouchiho) a autorů (MarkyParkyho) a samozřejmě díky Dukolmovi, http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/drdii-srd-na-kostce.html
-
IVD doktrína: Informace, Volba, Dopad
Originál, 17. září 2018
Orig. název: ICI: Information, Choice, Impact
Doktrína je možná trochu silné slovo.
I http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/informace-volba-dopad.html
-
Z Kostky jsem si vzal spoustu dobrých překladů a rád bych to nějak vrátil. Mistrova nepřítomnost je mým prvním (myslím si) zdařeně sepsaným dobrodružstvím. http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5433.html
-
Nyarlathotepovy masky poprvé vyšly v roce 1984 a jednalo se o jednu z prvních rozsáhlých kampaní pro Volání Cthulhu. Spolu s vydáváním nových verzí http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/preklad-nyarlathotepovy-masky-peru.html
-
Toto místo postavil řád dobrých kouzelníků už před několika tisíci lety. Potřebovali bezpečnou základnu pro sebe, ale hlavně trezor, do kterého by uzavřeli http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/pruvodce-jantarovym-chramem.html
-
O čem vlastně už byla řeč
Přišel čas věnovat chvíli pozornosti tématu, které se ve Scénáristice snažím pokud možno spíše obcházet a moc do něj nezabíhat: http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-22-sroubky-a-soucastky.html
-
Toto dobrodužství původně vzniklo pro účast v soutěži Dračí hlídky. Po několika testovacích hrách bylo upraveno a převedeno do pravidel D&D 5e / http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/pomsta-za-slunovratu.html
-
p {
margin-bottom: 1em;
}
h2 {
margin-bottom: 1rem;
}
Úvod
Mezi archetypy postav, které rád hraju, patří různí technici, vynálezci http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/hrani-technika-vynalezce-alchymisty-v-rpg.html
-
Příběhy ze Zejícího portálu
Když se noc v Hlubině, Městě divů, dlouží a ohniště ve výčepu Zejícího portálu pohasne na temně karmínovou, dobrodruzi http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-pribehy-ze-zejiciho-portalu.html
-
Atmosférický survival hororové dobrodružství odehrávající se za deštivé noci na zapadlé benzínce kdesi u cesty. Uvnitř je směsice svérázných postav http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/preklad-vrazedne-svetlo.html
-
V Zrcadle - dobrodružství
2. Přepracovaná verze
Jednorázové dobrodružství, při kterém se družina dobrodruhů nechtěně připlete do cesty
cizokrajnému http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/v-zrcadle.html
-
„Nejstarší a nejsilnější emocí lidstva je strach a nejstarším a nejsilnějším druhem strachu je strach z neznáma.“
–H. P. Lovecraft
Volání Cthulhu http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5406.html
-
Cyberpunk Red - Průvodce světem
Průvodce světem je doplňkem zjednodušených pravidel, společně se kterými byl vydán v rámci Startovací sady. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/5394.html
-
Níže jsou nástroje, postupy a univerzální mechaniky pro:
Kostky a házení
Protivníci a jejich zjednodušení
Věci související s akcí, bojem atp.
http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/sirienovy-univerzalni-gm-nastroje.html
-
Zdrávím do DnD komunity,
pro naši družinu jsem zpracoval část pravidel do formy karet. Protože jsme dost casual hráči a navíc začínáme být senilní, http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/5386.html
-
O čem je řeč
Úmluvy, smlouvy, závazky, dluhy - obecné termíny, které všichni rámcově chápeme. Některá prostředí však některým z nich dávají specifický http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/dluhy-a-zavazky.html
-
Karta hráče a monstra/npc
Karty jsou v pdf podobě a ve dvou verzích od každé. První verze jsou vždy čisté a slouží pro vyplnění po tisku, druhé http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/karta-monstra-a-hrace.html
-
Překlad
Jednoduché, ale úderné vylepšení, které můžete ve hře udělat, je redefinovat selhání z „postava není dost dobrá“ na „věci se pokazí“. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/fail-forward.html
-
Poozor: Dobrodružství není dobře zvládnuto, a proto je vhodné si ho upravit, nebo si z něj vzít jen nějaký prvek, který vás zaujme. Obsahuje trestuhodé http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/sliz-tady.html
-
Na straně 2 naleznete další pravidlové doplňky, nové rasy a povolání.
Noc goblinů
Autor: komunita Kostky (sirien, Maelik, Naoki, Shari).
Určení: http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/originalni-dobrodruzstvi-pro-dnd-5e.html
-
Užijte si vše ve hře, jako jsem si užil já překlad.
Stáhnout želvácký balíček
Stáhnout mapy
Český překlad základních příruček páté edice http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/zelvacky-balicek-pro-toa.html
-
Níže postupně rozebírám:
Zkušenosti
Hx a tahy Hx
Sexuální tahy
Tahy postav
Zkušenosti
Narovinu - systém zvýraznění vlastností ("highlights") http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/sirienovy-aw-hacky.html
-
Dodatečné částečné překlady věcí kolem 6E (jsou to jen nerevidované rychlovky, takže to tak berte)
No Future - přeložená kapitola Herních http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/shadowrun-6e-materialy-ke-stazeni.html
-
[Překlad] Sestup do Avernu
Vítejte v Baldurově Bráně, městě ambicí, korupce a vražd. Stojíte teprve na počátku své dobrodružné kariéry a už http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/preklad-sestup-do-avernu.html
-
Úvod
Od doby, co jsem přeložil Fate, jsem potkal spoustu pozitivních ohlasů. Nicméně i některé rozpačité. Suveréně nejčastější problém, který http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/fate-hotova-reseni-zbrane-a-brneni.html
-
Krátké dobrodružství vyšlo jako webový doplněk příručky Frostburn (Spalující mráz) a je určeno čtyřem postavám na 8. úrovni. Statistiky a obtížnosti jsou http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/5343.html
-
Charakter dobrodružství
Dobrodružství je vhodné pro 3-7 postav na 1-4 úrovni.
Většina hry je založena na řešení hádanek a kreativitě hráčů. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/preklad-nadherna-zima.html
-
Tento článek je věnovaný mini-RPG hrám Granta Howitta, která jsou obvykle na 1 nebo 2 stránky A4 a obsahují super-jednoduchý systém vyhodnocení spolu s http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-mini-rpg-granta-howitta.html
-
Lžidra. Podivné slovo značící ještě podivnějšího tvora. Tvora zodpovědného za zmizení celých měst nejprve z map a poté, jak už to bývá, z paměti.
Někteří http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/5328.html
-
Hrobka anihilace
Autoři: Christopher Perkins, Will Doyle, Steve Winter
Překlad: Merlin, Pan Bača, Pilchowski, Tarfill
Rok vydání: 2017
Hrobka http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-hrobka-anihilace.html
-
Stáhnout dobrodružství
Autor: Count
Sazba: Exi
Český překlad základních p http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dobrodruzstvi-podzemi-hostince.html
-
Cyberpunk Red - Startovací sada
Cyberpunk Red je duchovním nástupcem Cyberpunku 2020, kultovního kyberpunkového stolního RPG, z nějž vychází http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-cyberpunk-red-startovaci-sada.html
-
Kaple na Útesech
Je to již padesát let co Kennmouth postihla kletba. Od té doby se do vsi vydalo jen pár lidí a ješte méně se jich vrátilo. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/5311.html
-
Úvodní sada - Essentials Kit
Autoři: Jeremy Crawford, Christopher Perkins, Richard Baker, Ben Petrisor
Rok vydání: http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-dnd-5e.html
-
Studenti školy geometrie se nezaměřují na žádný konkrétní druh magie, ale naopak se snaží najít obecné zákonitosti, podstatu magie a společné prvky http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5309.html
-
Úvod
Originál, Johnn Four.
Metoda 5 místností je mé řešení pro kombinování mýtické příběhové struktury od legendárního akademika Josepha Cambella (Hrdina http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/metoda-5-mistnosti.html
-
Drak z Ledového štítu
Probuď svou fantazii a poraž draka!
Dobrodružství je určeno zejména pro herní skupiny, co si chtějí zahrát D&D http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5305.html
-
Tak, jako jsou Drowové služebníky Lolth, tak jsou i Ailfové vyvolenými Milila, boha světla. Jsou to ti, kterým se zjevil a přimněl je, aby rozsévali http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/ailf-jako-podrasa-pro-elfa.html
-
Přístupy a rizika
Původní článek je od Rob Donoghue k dispozici zde (leden 2018).
Všechny použité piktogramy jsou z této databáze.
Je http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/fae-rizika.html
-
Poklad dračí královny - Hoard of the Dragon Queen
Autoři: Wolfgang Baur, Steve Winter, Miranda Horner, Mike Mearls, Christopher Perkins, Matthew http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5293.html
-
Tales of the Yawning portal skrývá celkem sedm dobrodružství, z nich čtyři jsou klasické a dnes již legendární moduly z přelomu sedmdesátých a osmdesátých http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5284.html
-
Co je vůbec RPG Scénáristika?
Nějakou dobu zpátky jsem dospěl k názoru, že má dosavadní tvorba k RPG byla dost chaotická a neutříděná a rád bych http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rpg-scenaristika-0-kdo-to-sakra-pojmenovaval.html
-
Když jsme představili SRD a otevřeli jsme SRD knihovnu Fate, slíbili jsme, že to je jen začátek. Potřebovali jsme otestovat technologii atd. - navíc bylo http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/dnd-5e-srd-na-kostce.html
-
Fate SRD triáda je kompletní!
Do Fate SRD již byly přeneseny všechny tři základní Fate knihy - Základní pravidla, Zrychlená pravidla i Systémové nástroje. http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/fate-srd-na-kostce.html
-
Alcrosský řezník
Na Williamsovic farmě se děje něco divného. Je noc, zima, prší a Helen se pořád nevrátila ze severní pastviny. Po kraji se http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/alcrossky-reznik.html
-
Dobrodružství pro druhou edici D&D Velekrálovy síně (Halls of the High King) se odehrává na Měsíčninách, souostroví v Mečovém moři západně od Mečového http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/5268.html
-
O co jde
SRD je označení pro přenesení RPG pravidel na web v čisté textové podobě (plain text, html). Prakticky to znamená, že RPG pravidla v SRD jsou http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/srd-pravidla-na-kostce.html
-
Oficiální úvodní dobrodružství pro D&D 5e z dílny tohoto serveru stahujte zde.
Doplňkové materiály:
Mapa lesní mýtiny bez popisků
Mapa http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/kovarova-dcera.html
-
Před pěti měsíci jsem se pokusil rozjet http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5263.html
-
Xanatharův průvodce vším
Zřící Xanathar, nejproslulejší zločinecký šéf ve městě Hlubině, je známý tím, že si vede složky na přátele i nepřátele. http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/5262.html
-
Pozdní základy
Série Scénáristiky začíná jednoduchými koncepty a pokračuje ke složitějším. Nebo jsem to tak aspoň původně zamýšlel. Scénáristika měla http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/rpg-scenaristika-cucani-z-prstu.html